16 Ocak 2010 Cumartesi

PILI PIRTI

Dün Derya gibi'de gazete kağıtlarından boncuk yapıpı kolye yapmıştı konuğu.ben yıllar önce böyle yapıp kapı boncuğu yapmıştım.
ve ilik tanıştığımız dönemde benim bloğum yokken Fiyonk'a göndermiştim.Seğretmeyenler vardır eminim.Buradan görsünler istedim.
Ben bunları yaparken özellikle marketlerin reklam kağıtlarını tercih etmiştim.fikir benden alternatif üretmek sizden.Görmek için Tıklayınız
Birde sizlere toka yapımını eklemek istiyorum.Tabi resim eklemede problem var sadece yönlendirebiliyorum sizleri.HOBİDERYASI benim ilk site çalışmamdı.ve orada anlatmıştım.ama görmeyen yada unutan arkadaşlar eminim faydalanacaklardır.Çok basit ve uzun süre kullanabileceğiniz bir toka.Özellikle çorap lastiği kullandığınızda çok daha uzun ömürlü oluyor.
Detaylar için TIKLAYIN lütfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder