3 Nisan 2010 Cumartesi

PANÇO VE KIZLAR İÇİN ETEK(incili etek)




Evet arkadaşlar bu kez sizlerle iki güzel elişini paylaşmak istiyorum.üstteki pançoyu yeni komşum Hacer ördü.Laf aramızda biraz öğretmenlik yapıyorum.Eskiler demişlerki;”bir bilmiyorum,bin derdi savar”:))ben sormayıda sorana öğretmeyide çok seviyorum.Neyse,pançonun altındaki etekde bana ait. 170 ilmek başladım 4 no. şişle,4 ters,dört düz şeklinde ördüm.üst tarafını ise başta iki ilmek örüp şişe ilmek atın,2 düz,2 ters,2düz örüp önce şişe attığınız ilmeği bu altı ilmeğin üzerinden geçirin.tekrar 2 ters örün bir dolayın ve aynı şekilde devam edin.arka sırayı hep iki ters iki düz olarak örün.6 sıra ördükten sonra düz tarafında örneği yeniden kurun.takılırsanız sorabilirsiniz.diğer etek modellerine buradan bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder