27 Şubat 2010 Cumartesi

Burcu Güneş Sihirbaz 2009 Son Albümü

Burcu Güneş’in 12 parçadan oluşan albümü yayınlandı. Sihirbaz albümünde 6 parçanın söz ve müziği Burcu Güneş’e ait. Güneş, Aysel Gürel’den Gurur Çiçekleri şarkısnı alırken, Bundan İbaret şarkısının sözlerini ise Selami Şahin yazmış. Gözlerinde Bıraktım Aşkı 3 versiyonu bulunuyor.
İşte albümde bulunan parçalar:

1.Gözlerinde Bıraktım Aşkı
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik: Burcu Güneş
2.Aşk Geçiyormuş İstanbul’dan
Söz & Müzik: Burcu Güneş
3.Çekim Alanı
Söz & Müzik: Burcu Güneş
4.Ateş ve Suyun Aşkı
Söz: Can Yücel Müzik: Burcu Güneş, Fuat Güner
5.Mutluyuz (Sevgilimi O Kadar Çok Seviyorum Ki.)
Söz & Müzik: Burcu Güneş
6.Sihirbaz
Söz & Müzik: Burcu Güneş
7.Di’li Geçmiş
Söz & Müzik: Burcu Güneş
8.Bundan İbaret
Söz: Nermin Kurban Müzik: Selami Şahin
9.Benim Gibi Sevgili Bulamazsın
Söz & Müzik: Selami Şahin
10.Gurur Çiçekleri
Söz: Aysel Gürel Müzik: Burcu Güneş
11.Gözlerinde Bıraktım Aşkı ( Club Vocal Mix)
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik: Burcu Güneş
12.Gözlerinde Bıraktım Aşkı (Retro Remix-BG)
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik: Burcu Güneş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder