16 Ocak 2010 Cumartesi





Az önce haberlerde izledim Filistine yardıma giden konvoyo müslüman(!)Mısır polisleri ,konvoydakilere saldırmış.ilk izlerken olayı net anlamadım ve bu saldırıyı İsrailin yaptığını sandım ama sonra bir baktım ki saldırıyı Mısır polisi yapmış.müslüman bir ülkenin yaptığına bakın.bırakın müslümanlığı,ambargo altında olan bir ülkeye yardıma giden,masum insanlara yardım etmeye çalışan insanlara saldırı düzenlemek;insanlıktan nasibini almamış insanların yapacağı bir iş ve insan olan bunu yapamaz.ve üstelik Mısır Filistine hertürlü yardım girişini engelliyor ve bu konvoyu da 10 gündür oyalıyordu.

İsrailin yaptığından bile daha feci birşey bu Mısırın yaptığı.Filistindeki insanlar temiz su dahi içemiyor,çünkü İsrail su borularını bombaladığından,kanalizasyon suları içme suyuna karışıyor ve ülkeyede SU BORUSU GİRİŞİ YASAK.NEDEN Mİ?ÇÜNKÜ SU BORULARI BOMBA YAPIMINDA KULLANILABİLİRMİŞ.YİYECEK AMBARGOSU,SAĞLIK,İLAÇ AMBARGOSUNDAN BAHSETMİYORUM BİLE...GERÇEKTEN SÖZÜN BİTTİĞİ YER......

Şuan da Mısır Konsolosluğu önünde eylem var ve abim ve arkadaşları oraya gitti ve inşallah bu eylemler ve protestolar yerini bulur.bu saldırı yapan Mısırlı yetkililerin kaybolan insani duyguları yerine gelir ve Mısır halkıda yetkililere gereken dersi verir.

**Aslında bloğumda üzücü haber ve olaylara yer vermiyordum.çünkü zaten herkes haberlerden TÜM haber ve olayları yeterince takip ediyorlar ve bloğuma uğradıklarında da üzücü haberler ve olaylar ile ilgili yazı ile karşılaşmalarını istemediğimden ,şimdiye kadar hiç bir üzücü haber ve olayla ilgili bir yazı yayınlamadım ama bu Farklı.Çünkü bu bir DESTEK İÇİN.BU FİLİSTİNE,KONVOYA VE KONVOYDAKİ İNSANLARA DESTEK İÇİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder