15 Ocak 2010 Cuma

BİR HAFTANIN ÜRÜNLERİ

10 ilmekle başlayıp.12 sıra arttırılıyor.sonra düz devam ediliyor.uç kısmınada lastik..

Benim meşhur DİDEM atkı
51cm*25cm bir kare örülüyor.üzerinden büzülüyor.'5 cm'in 5 cm.'i lastik olacak.
240 ilmek atılıyor.14sıra lastik örülüyor.
kalan ipleri 25 ilmek başladım.22 sıra ördüm.değerlenmiş oldu.
Pembe atkıdan kalan ipi motifli olarak böyle yaptım.diğer yüzü yeşil .çünkü kalan iplerin değerlendirilmesi

Tiftik bir cins ip.'% ilmek başlayıp 4 parmak ördükten sonra ilmek salınan 2 sıra yapılıyor.1,5 m. kadar örülüyor.ilmek salınan yerlere saten kurdale geçiriliyor.
Firkete ile 2 sıra şerit yapılıp ekleniyor..

Bir süre önce bir tekstil firmasından bir şeyler örme konusunda bir teklif almıştım.ipler geldi ve 1 haftada bu ürünleri ördüm.birazda ortalarda olmamamın nedeni bu.Ve bu sabah gönderdim.İ
zinleriylede sizlerle paylaşıyorum.Umarım beğenisiniz,beğenirler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder