16 Ocak 2010 Cumartesi

ETOLLER...

ipliğim 2 kat fantazi iplikti.6 numaralı şişe 60 ilmek atarak haroş aralarda ip salma olarak ördüm.uçlarınada örümcek yaptım.
Bu etolden 3 tane ördüm. ipim yine angora tarzı fantazi ipti.kalın olması açısından 2 tanesini 2 kat olarak ördüm.1 tanesini tek kat .Yaşlılar her zaman üşürler.o yüzden biraz kalın olsun dedim.ama 2. için ip yetmez diye tek kat yaptım.
Yapımı çok zevkli ve kolay bir etol.
140 ilmek ile başladım.8 sıra horoş ördüm.(git gel olarak hesapladığımıda 16 sıra oluyor.ama haroşa gözüken 8 sıra)
sonra 6 nolu şiş ile her ön sıranın başında ve sonunda 1 ilmek keserek 40 sıra (yine haroşa git gel örüldüğünde 80 sıra oluyor)ördüm.
ören diğer arkadaşlar düğme için ilik açıp düğme yaptılar ama ben hiç bir şey yapmadım.omuza atıldığında kaymıyor düzgün duruyor..
ALTINÖRGÜ FORUM olarak 4.etkinliğimiz yaşlılarımız için.bende bu etoller ile katılıyorum.
Bu gibi etkinliklerimize Katılmak isterseniz forma üye olmanız yeterli.
http://altinorgu.forumy.biz/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder