15 Ocak 2010 Cuma

HABERLER

Edirne Belediyesi'nin düzenlediği kültür ve sanat etkinlikleri çerçevesinde edirne'ye gelen kızılderili grup üyeleri, Kevin Locke, Thirza Defoe ve Amber Windy Boy, Selimiye Meydanı'nda bizlere çok güzel bir pazar yaşattı.Görüntüler için RESİMLERLE OYTUN 'I tıklayabilirsiniz.

Buda kardeşimin düğünü için hazırladığım kınalar.daha bitmedi.yarısını yaptım.200 tane filan yapıcam çünkü.Aslında hazır keselerde dikili olanlar vardı ama böylesi hem daha ekonomik hemde deişik olacak diye düşündüm.Hatta ben küçük keseler bile dikicektimde sonradan böyle karar verdim..Bu arada HÜNERLİELLER i tıklarsaız başka kına örneği sizi bekliyor.

Bu son yarımlarımdan.Daha öncede yalancı iğne oyası olarak yaynlamıştım .(ayrıntı için TIKLAYIN)bunu geçen hafta bitirip verdim.yerine.Şimdi bir yarım dantelim fiskos kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder