16 Ocak 2010 Cumartesi

HERKESE MERHABA

Arkadaşlar biliyorum çok oldu sizlere bir şeyler eklemeyeli ,bir şeyler yazmayalı.ama teyzemlerin burada olduğu dönem derken silivri'de olmamız döner dönmez başlayan genel temizlik nedeniyle çok oturamaz oldum pc başına.Ama bu arada boş durmadım tabi yine bir şeyler yaptım.onlareın resimlerinide ekliyeceğim sizlere.
Şablonda bi takım değişiklikler yapmak istedim fakat olmadı şablon yükseltin mesajı verdi banada yüksetlmek düştü.ama tabi her şey alt üst oldu.Yeniben toparlamaya başladım.Yeni şablonun en güzel yanı alttaki
ÖNCEKİ YAZILAR 'ı tıklıyarak geçmişteki sayfalara rahat bir yolculuk yapılıyor.Yavaş yavaş keşfediyorum bende .

Bu arada SATIŞ KÖŞESİ bölümünü oluşturdum.ziyaretlerinize ve siparişlerinize açık artık.
Şimdilik hepinize hayırlı cumalar diliyorum.görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder