16 Ocak 2010 Cumartesi

kurdele nakışlı bohça,örtü


kurdele nakışından yapılmış sümbül modelli bohça modeli.örtü olarak ta kullanılabilir.modelin tamamı ipek kurdele iile yapılmış.ipek kurdele çok narin bir kurdele.kullanırken çok dikkatli olunmalı.ipek kurdeleyi kullanmadan önce sirkeli suda 5 dakika bekletip,bol suyla durulayın.(bu işlem uygulanır çünkü kurdeleyi nakışa işlenip,yıkandığında rengi solmasın diye).daha sonra ister ütü ile ipek ayarında ütüleyin ya da kırışmicak şekilde bir yere serip kurutmak.(ben böyle yapıyorum).modelde ister ebruli ipek kurdele kullanabilirsiniz,ister aynı rengin 3 farklı tondaki rengini alıp kullanabilirsiniz.teknik olarak düğümlü batım tekniği kullanılmış.sümbüllerin ortasına da sarı muline ile tohum işi yapılmış.bu modelden bende yaptım biraz farklı yaptım onuda ilerleyen günlerde bloğumda yayınlicam.Şennur hocamızın yaptığı bir model.hocamızın eline sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder