18 Ocak 2010 Pazartesi

Makyaj


Birkaç gün önce makyaj malzemeleri satan arkadaşıma yukarıda gördüğünüz ürünlerden sipariş vermiştim.Ve bugün siparişlerim geldi;)Görünce çok sevindim.Biz kızlar almaktan bıkmayız herhalde bu kozmetik ürünlerini, kullanmasak bile almaya devam ederiz.Annemin yeter kızım sözlerine rağmen almaya devam ediyorum;)Kadıncağız da haklı ama, bir çanta dolusu makyaj malzemelerim var.Hiç almasam bana senelerce yeter herhalde;)Dünya kadar para veriyoruz bu ürünlere.20gr lık bir ruj 5 ytl olsa kilosu 100ytl ye geliyor:))Yani epeyde pahalılar.

Bakalım neler almışım?

Bir krem;) Özelliği ışıltı verici ve hoş kokulu.Beklediğim kadar hoş kokulu olmasada idare eder.Işıkta güzel parlıyor.Çok azda bronzlaştırıyor.

Bir allık;)Bronz bir görünüm veriyor.Daha önce bir arkadaşımda görmüştüm.Beğenmiştim.Bende aldım.Henüz denemedim.Bakalım nasıl duracak.

Bir likitruj+rimel;)İkisi bir arada yani.Likit rujları çok beğeniyorum.Parlak bir görünüm veriyorlar.Çok hoş duruyorlar.Bronz allığıma uygun olarakta gördüğünüz rengi seçtim.Ve rimelimde kalmadığı için ikisi bir arada olması çok iyi oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder