15 Ocak 2010 Cuma

Önemli : içeriğinize sahip çıkın!!! Okuyun ve iletin....

Sevgili Blogger'lar... 
Hepimizin ciddi bir mesai ayırdığımız, cocuğumuz gibi baktığımız, tek tek kelime kelime yazdığımız, bin bir emek fotograf topladığımız, hatta bazen kendimiz çektiğimiz, uykusuz kalıp post yazdığımız blog içeriklerimiz hiç haberimiz olmadan alınıp kullanılıyor. Belki bir cogumuz farkında değiliz..

http://www.dantelorgum.com/

Bu siteyi bugün gördüm. Hakkımızda kısmında "icerikler diğer bloglardan toparlanmaktadir. İstemiyorsaniz iletişimden bize ulaşın, icerigin size ait olduğunu ispat edin kaldıralım" yazmışlar gayet rahat. 

Benim sayabildigim kadarıyla onlarca postum, ve bir sürü de başka bloglardan alınmış yazılar mevcut. 

Ayakkabı perisi, prima ve daha bir cogunun ki... 

Ben mail attım ve böyle birşeyi bilmek istersiniz diye yazıyorum... Siz de içeriğinize sahip çıkın ki böyle kurnazlik / hırsızlık yapmalarına izin vermeyelim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder