15 Ocak 2010 Cuma

SICAK SICAK IŞILTI

Bu gün Çocukları tiyatroya götürdük.Oytun ve ekin'in girişi heycanla beklediği anlar bu resmi çektim. İstanbul'daki gösterimleriyle ilgilenen olursa TIKLASIN LÜTFEN.
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli ayrıcada eğitici bir oyundu.
Dönüştede komşum Birsen'e uğradım.Aysel Abla'da oradaydı ve bombayı patlattı.Bende hemen şalı aldığım gibi yukarı çıkıp başladım.



sizler için başladım.ve hemen resimleyip sizlerle paylaşıyorum.

Öncelikle

MALZEMELER:ışıltılı ip,küçük oya halkaları,1 nolu tığ

YAPILIŞI:

Üstte görünen balıksırtı kısmı yapıyorsunuz.İstediğiniz büyüklüğe göre ayarlıyabilirsiniz.

Sona uçtan biraz bAğ için bırakıp 10 zincir çekip halkamıza sabitliyoruz.ve yaprakları 5 e tamamladıktan sonra tekrar 10 zincir çekip bağlıyoruz.böyle böyle devam ediyor.Yukarıda bakınca daha iyi anlıyacaksınız.

Ayrıca modelin Bitmiş halini orjinalini HÜNERLİELLERDE bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder