15 Ocak 2010 Cuma

TEŞEKKÜR VE ÖZÜR

Öncelikle rahatsızım dedim ve sizleri üzdüğüm için özür dilerim.ama bu arada mesaj atan,mail ve yorum yazan iyi dileklerde bulunan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.
oytunun rutin okul hastalığı,arkadan benim boğaz enfeksiyonum derken parmaktaki morarma biraz sayfayı güncelleme konusunda tembelleştirdi galiba.
boş durmadım bi şeyler yapıyorum.ama yavaştan yavaşa.biraz yormayayım bakalım.dr. dediği gibi davranayım.gerçi çokta çözemedi sebebini ama neyse..
bakalım ilaçlarımızı kullanalım ne olacak.
Yarın Oytun Paşa'mın gösterisi var.sınıfça çok güzel şeyler hazırladılar.yerli malı haftası ile ilgili..
yarın akşam sizlerle paylaşırım kısmetse..
Bu arada sevgili TURUNCUDÜNYA ve ŞULE TÜREL'İN biricik oğulları askere gitti.tez günde hayırlı teskereler diliyorum.allah bizede o günleri gösterir inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder