20 Mart 2010 Cumartesi

**İŞLEMELİ BEBEK YELEĞİ**

Allah’ın selamı bereketi ve inayeti üzerinize olsun canlarım.Kaç gündür sayfama resim koymaya bir türlü elim varmıyor.Şu yaşanılan olaylar karşısında kelimeler kifayetsiz,dertlerimiz küçük,yaptıklarımız saçma geliyor…İnsanız işte herşeye alışıyoruz,hiçbir acı ilk günkü gibi sürüp gitmiyor.Her ne kadar acılara alışsakta yapmamız gerekenleri unutmamalıyız.Lütfen dualarımızda Filistin’de ki kardeşlerimizi unutmayalım,güvenli kuruluşların aracılığı ile elimizden geldiğince yardımlarımızı esirgemiyelim.Ve bence en önemlisi çocuklarımıza bu olayları fırsat bilip dostu düşmanı öğretelim….

Uzun zamandır bekleyen bebek yeleğim.60 ilmekle yakadan başladım.lastik kısmını ördükten sonra,6 ilmek ön bant için bırakıp,sıranın sonuna kadar 2 örüp 1 artırdım.6 sıra ördükten sonra,3 örüp bir artırdım.8 sıra ördükten sonra 4 örüp bir artırdım.Yine sekiz sıra örüp,5 örüp bir artırdım.8(ben artırmada bir yanlış yaptım.siz resme göre değil anlatımıma göre uygulayın)Kolu kesmeden tamamını 3 sıra haroşa örün.25 +25 iki ön için ayırın,31+31 ilmek kol yeri için kesin,43 de arka için ayırın.sizin yeleğinizde 1,2 ilmek farkederse ayarlamasını ona göre yapın.kol kesimini yaptıktan sonra geri döndüğünüzde 9 ilmek artırıp öyle devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder