16 Ocak 2010 Cumartesi

ALLAH KAVUŞTURSUN HEPİMİZİ..

Bu gün Derya Gibi'nin son günüydü.Hüzünlenmemek elde değil.Özliyeceğiz hepimiz eminim.Final güzeldi aslında.Daha bu hafta bant çekimleri varmış.kolaj yapacaklarmış programlardan.
Program tatile girsede ben projelerime devam ediyorum arkadaşlar.
Bu arada bu gün Derya Fun club'ün admini sevgili Aslı telefon bağlaantısındaydı.Oldukça güzel di sesini duymak.Üye olmayan arkadaşlar varsa katılmalarını dilerim..
Ayrıca bu gün burada kuruln ulus pazarına gittim.Ve orada bir tezgahta elişleri satan handan hanımla tanıştım.fotoğraf makinem yoktu yanımda çekemedim ama çok güzel elörgüsü ürünler vardı.Kendimede 1 tane bluz aldım.yarın çekip koyacağım örneğini sizlere..
tabi bir şey eklemiyorum diye boşladım sanmayın 2 yeni proje ile geleceğim çok yakında..

HÜNERLİELLER güncellendi..serra dantel istedi ya devam..
Sanmayınki yeni bir şeyler yapmıyorum.ama gezi dönüşü iş güç derken çok yoğunlaşamadım.yeni projelerim çok yakında.
bu arada istanbulda 1 şal bitirdim.benim güllü şaldan.şimdi siyahını örüyorum.ama resmini çekmeye unuttum.Zaten arşivde değişik renklerde ördüklerimden görebilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder