15 Ocak 2010 Cuma

Balayindan donen Digdem'in maili

herkese selam;
 
" aman tanrım nasıl yetiştiricem, müzik nasıl olsun?, mekan güzel mi, daha damatlık almadık, lcv ler alıdı mı?, menü nasıl" vs. vs. derken günler günleri kovadı ve ben sevdiğimle ev-len-dim.
uzun uzun yazmama gerek yok zaten herkes bu siteden yararlanabilir her sorusu hakkında ama belki yardımcı olur diye kendi düğünüm hakkında bir kaç detay size;
 
- gelinliğim moe by beyaz butikten, jale hanım kesinlikle çok yardımcı. ben gelinliğimi gelinlik bakmak için ilk çıkışımda aldım, o yüzden şanslıydım. açıkcası en başından beri diktirmek değil hazır almak uğraşmamak isteyenlerdendim.
 
- düğünümüz beylerbeyi sabancı polis evinde oldu. gidenler varsa bilir alt katın dekorasyonu tamamen değişmiş, ve en sevdiğim renk olan mor olmuş, herkesin bütçesine uygun düğün yapılabiliyor. biz sınırsız içkili, et yemekli bir düğün yaptık. bu detayları veriyorum çünkü et mi olsun tavuk mu, içki sınırlı mı olsun sınırsız mı bunlar hep sorun oluyor:), 320 kişiydi davetli listemiz ama son derece dikkatli lcv almamıza rağmen hem domuz gribi hem de sis dolayısıyla 20-30 kişi eksiğimiz oldu. size tavsiye her mekan +20 için siz söylemesenizde opsiyon masası açıyor haliyle mutlaka  biraz daha az söyleyin sayıyı. ben lcv de alınan sayı ile aynı sayıda kişi gelen düğün görmedim.
- mekan mor olduğu için masalar mor giydirildi. çiçeklerim mor ve beyazdı. nikah masamızda mor süslemeliydi. içeri girerken ayaklı, ortalarından mumlar olan çiçekler arasından girdik.
 
- saçım ve makyajım atatürk caddesindeki san kuafördendi. saçımı levent bey, makyajımı aslı hanım yaptı. kesinlikle kefilim kendilerine, ellerine sağlık:)
 
- fotograflarımız photographia dan, ercüment ve fatoşa çok teşekkürler burdan. düğün kasım oldugu için dışarıda çekim yapabilme olayımız muammaydı malum ama şansımıza hava çok güzeldi. ercüment smokinle ilgili detaylardan tut, gelinlikle nasıl yürüneceğine dair bir çok konuda insanı rahatlatıyor. resimlerimizi dün gördüm sabırsızlıkla albümümüzün haızrlanmasını bekliyorum:)
 
- balayı için phukette 6 gece, singapurda 1 gece 2 gün kaldık. bol bol yüzdük. kış düğünleri için mutlaka sıcak bir yerde balayını tavsiye ederim. ayarladığımız şirket sinemis turdu. bir başka arkadaşımız onlar aracılığı ile maldivlere gittiler onlarda çok memnun kaldılar. bu arada bir dip not phuket çok ucuz bir yer:)
 
düğün günü ister istemez stres oluyorsunuz, esip geçiyorsunuz ama inanın bana herşey çok çabuk geçiyor, bir bakmışsınız evlenmişsiniz:)
 
 
son olarak gelinn e de çok teşekkürler bu site için, kaç aydır çok yardımcı oldunuz bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder