15 Ocak 2010 Cuma

BATTANİYELER VE BİR SİTE ÖNERİSİ

Buda kapı yada duvar süsü olacak.ADA'nın odası için.battaniyeden kalaniplerden 4 ilmek ile başlayıp şeritler ördüm.Evdede bu kalp şeklindeki plastiğimiz vardı.şeritleri saç örgü ördüm ve silikonla yapıştırdım.Ucundaki bebekte buzdolabı süsümdü bir zamanlar.üzerindeki renkleri uydurmak için işledim birazcık.ama daha bi şeyler düşünüyorum.şöyle kurdele falan dimi..



Daha ütüsünü ve süslemelerini yapmasamda iki battaniyenin son durumu bu arkadaşlar.BEbişlerimiz kasım ve aralık aylarında hayırlısıyla teşrif edecekleri için acele etmiyorum .şimdide 3.sünü başlıyacam kısmetse.Pınarcığım için.ipleri gelince hemen başlıyacağım.
Size birde site daha doğrusu bir forum önerim var.Yüzlerce modele ulaşabilirsiniz.Hepside birbirinden güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder