17 Ocak 2010 Pazar

BEN BİR KÜÇÜK BEBEĞİM

Küçük kızım Cahidenin dilinden;




BEN KÜÇÜK BİR BEBEĞİM

Güzel bir ailenin dördüncü bebeğiyim
Daha acı çekmedim,olmadı hayallerim
Hayat denen bu yolda nasıl yürüyeceğim?

Ne olur anlatın bana ,anneciğim,babacığım
Elimden tutmazsanız yalnız mı kalacağım?

Zarif bir kelebeğim,dört yapraklı yoncayım,
Daha hiç açılmamış küçücük bir goncayım
Bebeksiz insanların içindeki sancıyım;
Acı ne,hüzün neymiş nasıl anlayacağım?
Söyle bana anneciğim çok mu ağlayacağım?

Dudaklarım sadece tebessümü biliyor,
Ellerim kiri bilmez çiçek gibi kokuyor
Karnım doydu mu tamam dünya benim oluyor;
Mutluluk bitecek mi, elem mi tadacağım?

Üzülünce korkunca, kime sarılacağım?
Dördüncü bebeğim ya,olmamış hiç değerim,
Dedelerim görmemiş,sevmemiş ninelerim,
Oysa ne de şirinim nasıl da nadideyim;

Garip bir meyveyim ben, ne tatlı, ne acıyım,
Annemin ve babamın başındaki tacıyım.
26.1.2004
CAHİDE SULTAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder