16 Ocak 2010 Cumartesi

BEN GELDİM,,,




İzmit'te arkadaşlarımız Leman ve adnanla 2 güzel gün geçirdik.Darıca'ya hayvanat Bahçesine gittik.Ne varki kişi başı 15 ytl.Öğretmen -öğrenci indirimide yok.Çok pahalı buldum şahsen kınıyorum .. sonra yalova-mudanya-biga-Lapseki üzerinden Çanakkaleye vardık.çanakkalede Asos'a kadar uzanan yolculuğumuz sırasında önümüze gelen tabyayı gezip Oytun'a milli ruhu bir kez daha aşılamaya çalıştık.Asos amanın ne o yolları öyle.Bwnim gibi paniği olanlar sakın gitmesin.Ama manzaraya değer tabi.Tabi dağa taşa para ödemek yokmu..Asos'tan babamın memleketi Ezine^ye uğradık.Oradan Kepez'den Kilitbayır'a geçip oradaki kaleyi Oytunla dolaştık.rüzgar berbattı bu arada.Yanan gelibolu ormanlarını gördük.Çok acıydı.Sonra istanbula döndük.

İstanbulda canım arkadaşım BERRİN ile buluştuk.Her zamanki gibi hediyeleriyle öyle mahçup ettiki beni.ne varki kafamızı karıştıran bir haber aldığımız için resim çekmeyi unutmuşuz.

Böylece tüm marmara'yı kıyıdan dolaşmış olduk.Güzel yorucu ama çok zevkli bir yolculuk oldu.Bu yaz böyle geçti.Kısa aralıklarla yine yok olabilirim ama henüz bir şey belli değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder