16 Ocak 2010 Cumartesi

BEN GELDİM

Kısa bir ayrılıktan sonra yine geldim.Bu güzel iğneoyasını bana canım BERRİNCE buluşmamızın anısına getirdi.buradan bir kez daha güzel bir gün için teşekkür ediyorum.Gerçekten çok hoş ve güzel vakit geçirdik.inşallah yineleriz tekrar ist. gittiğimde.
Üzüldüğüm şey de saadet ve ayselce ile buluşamadım.Beylükdüzü'ne gideceğimiz tanıdığın damadının babası vefat etmiş .o yüzden karşıdaydılar.tabi gitmeyince ayseli arıyamadım.Pınarlada buluşamadım.oysa çokta istemiştim doğrusu inşallah bir dahaki sefere..
olğan istanbul turumuzu yaptık.eminönü ,taksim,bakırköy...
Canım arkadaşım leman ve adanan'ın nikah töreinide de bulunduk.umarım bir ömür mutlu olurlar..
Hızlı ve yoğun bir istanbul turuydu.Aramak istediğin arkadaşlarımı bile arıyamadım.
Bu arada Serra'cığım dantel ister de ben koymam mı.hadi HÜNERLİELLER'e

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder