16 Ocak 2010 Cumartesi

BEN GELDİM

Günaydın arkadaşlar.gittim ,gezdim,geldim.ayrıntıları paylaşacağım arkadaşlar.değişik bir 2 gündü.dün gece 1 gibi geldik.o yüzden daha sonra yazacağım siz uzun uzun yazacağım.
bomba demiştim.hepiniz farklı şeyler düşündünüz.
ama benim bombalardan biri ördüğüm bu güllü şaldı.belkide bu kadar meraklandırdım hayal kırıklığı oldu.kusura bakmayın.
Bu şalın ipi şöyle tiftikli gibi bişey.bir tanıdığımız vermişti.kazaktı eskiden.sök oytuna bi şeyler yaparsın .sen beceriklisin yoksa atıcam bunları diye.bir tane daha var onuda sonra yayınlıyacağım.
yani tamamen geridönüşüm.değerlendirme.hatta sökmesine abimler burdayken o bile yardım etmişti.tiftikli olduğundan öyle zor söktüm ki.işte tek avantaj yıkanmamış olmasıydı.örülmüş kalmış.daha doğrusu yarım kalmış.
şimdi elimdeki ipleri bitirip değerlendireyim diye düşünüyorum.
ama şmididen 1 siparişim var bu şaldan.bakalım budamı çiçekli şala dönecek ne.gören çok beğeniyor modelini .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder