16 Ocak 2010 Cumartesi

BENDEN...


evet işte size bomba derken bahsettiğim 2.şalım.Bunuda komşumuzun verdiği bir süeter'i sökerek örümcek ördüm.Uç kısımlarını daha iyi görmeniz için 2.resmi çektim.Geçen güllü şalla çektiğim çok karanlıktı o yüzden koymak istemedim.bir şey daha var yolda ama onu daha bitiremedim.o hepten uyduruk bişey..çok bi şey beklemeyin..
Bu arada kısa istanbul seyehatımden bahsedemedim size.Yağmurlu ama güzel bir istanbul gezisiydi.Fatih'teki tüm gelinlikçileri gezdik neredeyse.Allah evlenecek arkadaşlara yardım etsin.aman ne fiyatlar onlar öyle..neyse cumartesi böyle geçti.pazarda eskıdji-galeria-carusel-bakırköy bayağı bir gezince iki günde anca kendime geldim.Eskıdji'de çektiğim bazı elemeği göznuru şeyleri merak ettiyseniz HÜNERLİELLER'i tıklayın derim.
Carusel'de Oytun veÖmer'in yüzlerini boyattık onların resimlerinide en yakın zamanda ekliycem.bu gece ekliyemedim nedense.
neyse umarım beğenmişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder