15 Ocak 2010 Cuma

BİNGÖL'E KOLİ VAR...

Image hosted by servimg.comBingöl /Karlıova'ya gönderdiğim koliler.İçindekileri merak eden varsa HÜNERLİELLER'de hepsini yayınladım.Öncelikle elinden geleni yapan ALTINÖRGÜ FORUM arkadaşlarıma,edirneli blogcu HAMARATRESMİŞ'e
anneme,annemin millieğitim emeklileri gün arkadaşlarına,arkadaşlarım gülşen Abla'ya,nigar,aylin,gülümser abla,şefika abla,hatice,pervin,ferda,amire ve bahar öğretmenime ,sema,mine'ye eğer unuttuğum varsa hepsine hepsine..çok teşekkür ediyorum.gerek kargo gerekse çocuklarının kıyafetlerini getirerek gönülden destek verdi hepsi.dilerim bu sürekli devam eder.yaz sezonu-kış sezonu çocuklarımızın küçülmüşlerini bu okulumuza yada başka bir okulumuza göndermek üzere organize olmayı düşünüyoruz.ve böyle yüzlercesi okul var.doğuda doğan çocukların suçu ne onlar masum.bizim kullanılmışlarımız bile onlara yepyeni gelecek .niye çöpe gitsin verecek kimsemiz yoksa.böyle bulalım bulanlara destek olalım.
ben bir kez daha tüm arkadaşlarıma güzel yürekleri için çok teşekkür ediyorum..hepinizi çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder