16 Ocak 2010 Cumartesi

...

Bu gün sevgili YAMALI BOHÇA Gönül Abla ile kısa bir süre sohbet fırsatı buldum.Edirne'ye yeğeni için gelmişlerdi ve haberim oldu bir kere bırakırmıyım yakasını..ilk önce Candan'a sözüm var zaten.ve onun içinde kocaman sarıldım kendisine..güzel bir zaman dilimiydi gün içi koşturmamın arasında.
Ve kendilerinden ayrılıp eve geldim.daha az bir zaman geçmiştiki canım komşum Nilgün 'den haber geldi .Dış gebelik tanısı konmuştu.ve hemen aşağı indim.Ve sanki günler geçmiş gibi başlayan bi 3-4 saat yaşadık birlikte.üzüldük ağladık ama hayırlısı ALLAH'tan her işte bir hayır vardır deyip sabretmeye çalıştık.allah bir daha böyle şeylerle karşılaştırmasın canım arkadaşımı.hatta hiç kimseyi..
ama hayat bu .insanın ne zaman ne ile karşılacağı hiç belli değilki..
Şu an çok ama çok üzgünüm..zaman geçsin dedim nete geldim.ama yok bu gece tat yok bende.aklım hep onda.
Çok geçmiş olsun canım arkadaşım.Seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder