16 Ocak 2010 Cumartesi

BÖYLE BİŞEY

Bir süre önce bir bayan benim ürünlerimi satış sitesinde satışa çıkarmıştı.O sinirle gece oturup evdeki renk benzeri iplerle başlamıştım.BÖYLE BİŞEY adı ile bir kaç ay önce sizlere göstermiştim.Yeniden görmek için TIKLAYINIZVe hala yarımdı.şimdi inşallah tamamlanacak.

Bu şekilde motiflerin ortaları yapılıyor.
Yapılışı:
1.sıra:8 zincir çekilip halka yapılıyor.
2.sıra: zincir ara ile 12 tane trabzan yapılıyor.
3.sıra:2 zincir ara ile trabzan aralarına 2'li trabzanlar yapılıyor.

İşte bu ortalardan bir sürü yaptım.Ve Yavaş yavaş birleştiriyorum.Biraz oyalayıcı aslında.

Etraflarını şekildeki gibi 1 sıra örüp birbirine ekliyoruz.

Şu an 2 ön bitti.arkaya geçtim.İnşallah bitmişini size gösteririm arkadaşlar.Arada başka işler çıkmazsa şimdilik bunun üzerinde çalışıyorum.

HÜNERLİELLER GÜNCELLENDİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder