15 Ocak 2010 Cuma

Bu gün bloğumun 1.yaş günü.05.05.2005 sizlerle ilk bulaşmam. O günden bu güne sizlerle payşalabildiklerim sizlerden öğrenebildiklerim için çok mutluyum.İyiki varsınız hepinizi çok seviyorum.dostluğumuzun daim olmasını diliyorum ve bu ilginç pasta'nın mumunu üflüyorum.
Sıradan ev hanımlığını bırakarak Derya Baykal'ın içimdeki canavarı uyandırmasıyla hayal gücümü yanıma alıp düştüğüm bu net yollarında beni yanlız bırakmıyan özellikle ilk günlerdeki acemilikle bıktırdığım Saadet (FİYONK)'e çok teşekkür ediyorum.Tabi meral,nalan,serra ve nazlı'yı unutmama gerek.biz blog işinin ilkleri olarak yolu bayağı açtık sanırım.Ve bu güne kadar yorum yazan yazmayan ziyaretime gelen tüm hobi dostlarıma bir kez daha teşekkür ediyor ve sevgiyle kucaklıyorum.Hepiniz benim için çok değerlisiniz.Hepinizi çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder