16 Ocak 2010 Cumartesi



BUNLAR ALTINÖRGÜ FORUMDAN ESRA 78 ARKADAŞIMIN.İYİ GÜNLERLE KULLANIR İNŞALLAH,,.
boyunluk yapılışı:
24 ilmek atıyoruz.6 haroş-12 düz-6 haroş olarak örmeye başlıyoruz.böyle devam ediyor.9 sırada bir saç örgüsünü 12 düz kısmına değitiriyoruz.3 karış örgümüzü örüyoruz.faka 3 karış olmadan gülümüzün geçme yerini açıyoruz.yani şöyle gördüğünüz gibi bitmeye 4-5 parmak kala.kenarları esnemesin diye 2 sincir çekip üstne almadan battım.1 sıra beyaz-1 sıra mavdeğişiklik olsun diyede ucuna fırfır yaptım.
fırfırın yapımıda şöyle:
her ilmekten 2 ilmwk çıkardım ve 2 ci sıradada 1 er ilmek arttırdım aralarından ve devam edip kestin.çiçeğide 3 katlı gül yapımışapkanın yapımınıda atlınsaatler blogcu arkadaşımdan öğrenmiştim.açıklaması çok net bir şekilde burada..http://altinsaatler.blogcu.com/page2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder