16 Ocak 2010 Cumartesi

Canım arkadaşım Seruhan'ın gönderdiği tarhanadan Oytun paşa'ma pişiriyorum.Tabi bizde yiyoruz canım.Ve benim küçüklükten gelen alışkanlığımla rahmetli babaanneciğim alıştırmış bizi içine mutlaka peynir doğrayıp öyle yerim.gerçekten denememiş olanlara tavsiye ederim.Oytunda çok seviyor böyle.Yani Seruhancığım şimdiden seneye tarhanayı fazla yaparsın artık..:)
Bunlar bi arkadaşımın kızı için ördüğüm takım.Aynı saç bantından candan'a da ördüm ama çekmeyi unutmuşum.
Candan'ın boyunluk ve eldiveni.Umarım beğenir.İlk boyunluk denemem bu şekilde benim.
Buda açık hali.
Yapılışı:32 ilmek başlıyorsunuz.10haroş-12 düz-10 haroş 7-8 sıra örüp örgüyü buruyorsunuz ve boyun çevresi uzunluğunda bitiriyorsunuz.Ben örgüsü olduğu için çiçek yapmadım.alttan çıt çıt dikerek kapattım.
Bunlarda Gönül Abla'nın eldivenleri ve saç bantı.boyunluk kullanamam deyince bant yaptım bende.bu sene moda ya uymak ister belki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder