15 Ocak 2010 Cuma

CEREMİNO


Bizim sevimli düğüme burun Ceren'imiz aşağıdada resmi var annesinin şapkasıyla .Bende ona yeni yıl için bu takımı ördüm.Bakalım nasıl olacak onunlada resimler eklerim sizlere..
atkı:
malzeme:kartopu -gonca-1 no tığ
3 ilmekle başladım.gidiş ve dönüşte arttırarak 30 ilmeğe çıkardım.6 sıra haroşu arttırmadan 30 ilmek olarak ördüm.sonra ilmekleri 2 -2 alarak lastiği başladım.2 alarak ilmekleri 15 e düşürmüş olduk.12 sıra lastik ördüm.sonra 5 ilmek arttırdım ve 20 ilmeğe çıkarıp 45 sıra haroş ördüm.yine 15 e düşürüp 12 sıra lastik ördüm.12 sıra lastikten 1 ördüm 1 doladım ve sonra 30 a arttırdım ilmeklerimi.6 sıra 30 ilmek olarak ördüm ve gidiş dönüşlerde bu sefer eksilttim.3 ilmek oluncada kestim.yaprakların kenarlarına zincirle geçtim.isterseniz oya yapabilirsiniz.Benim ördüğüm minik 1,5 yaşında.bu ölçüler tam.siz isteğe göre değişytirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder