16 Ocak 2010 Cumartesi

ÇİÇEK ÇİÇEK

Alt kısmı benim bilindik rengaren katkılarımın modelinden.önce çiçekleri yaptım.6 sıra.sonra çiçek yapraklarının arasından birbirlerine zincirle bağladım ve zincirden şişime ilmek çıkardım.2 ilmek al-1 ilmwk at örneği ni yani diğer isimleriyle sarhoş bacağı-sıkı yönetim örneğimi yaptım.daha sonra diğer kısmınada aynı çiçeği uyguladım.
Angora bi ip ve 6 nolu şiş ile 1 no lu tığ kullandım.
annemin gün arkadaşı müzeyyen abla oytun hasta iken annem günden dönerken bize uğrayacak diye oytuna tabak hazırlamış yollamış sağolsun.bende tabak boş dönsün istemedim.Kızı için bu atkıyı ördüm.Ve gönderdim.



Benim takıldığım örneklerden bu da.Örüp duruyorum işte.Yaza bohçamı toplayıp nerde bi köşe bulsam satışa çıkıcam bu gidişle:)
Yapılışı için:http://nagice.blogspot.com/2007/11/sicak-sacak-iilti.html adresini tıklıyabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder