Cumaertesi ekinden sevgili Sevinç Özarslan ile yaptığımız mini röportajdan yansıma.
Melis Pekkan (modatrendenin.com sitesinin sahibi): Dikkat çekici alışveriş torbaları, pazarlama gücü sayesinde ortaya çıktı. Oysa çok popüler bir markanın sadece logosunun olduğu torbayı taşımak bir statü sembolüdür. Bu torbaları bilinçli taşımak espri anlayışı yüksek, etrafta olup bitenden haberdar kişilerin seçimidir. Bu poşetlerden sadece biri Türk şirkete ait. Zaten bizim yıllardır bildiğimiz, esnafın verdiği, herkesin evinde en az bir tane olan poşet, siyah üzeri sarı verev çizgili olandır. İkincisi de beyaz mini boydaki üzerinde çizgi hayvan karakterler olan. Esprili poşetler ne kadar çoğalırsa onları kullanıp gönüllü reklam yapmak isteyenler eminim artacaktır. Bir markanın zeki torba tasarımları olursa, sadece torbasından dolayı bile trend haline gelmesi muhtemeldir.
Not1: Ajda Pekkan ile akrabalığım yoktur.
Not2: modatrendenin.com bu haber sayesinde yoktan var olmuştur.
15 Ocak 2010 Cuma
Cumaertesi Ekinde Reklamlı Poşetler Haberi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder