23 Ocak 2010 Cumartesi

dilara koçak'la diyet ve zayıflama çözümleri



Güzel yemeklere, lezzetli tatlılara düşkün olmayanınız var mı? Tatlı sevmem' diyenlere hiçbir zaman inanmadım. Eğer kilo aldırmayacağından emin olsam, her ülke mutfağının baş tacı olan lezzetli yemeklerin de tatlıların da tadına mutlaka bakardım. Ne yazık ki çoğunuz gibi ben de bir kilo mağduruyum! Metabolizmam yeteri kadar hızlı çalışmıyor. Genlerim kilo almayı kolaylaştınyor. Eğer kazandığım kalorilere dikkat etmez ve aldığım fazla kalorileri egzersizle harcamazsam kolayca kilo alıyorum. Kısacası bir iç hastalıklan uzmanı olmama, metabolizma, kilo fazlalığı/kilo yönetimi, yaşam tarzı ile ilişkili hastalıklar, sağlıklı yaşam ve iyi yaşlanma konularına büyük ilgi duymama ve bu konularda uzmanlaşmama rağmen kilomu yönetmekte zaman zaman ben bile zorlanıyorum. Kısacası kilo sorununu aşmanın, özellikle bazı insanlar için kolay bir yolu yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder