16 Ocak 2010 Cumartesi

DİLBER HALA (ELMAS ÖZAYCAN) BERESİ

Image hosted by servimg.com

Image hosted by servimg.com Image hosted by servimg.com

Derya Baykal'da da gösterilen bir bere.örmeyi düşünmüyordum.ama birden heves geldi ve öreyim dedim.Yapılışı çok basit aslında .Küçük atraksiyonları dışında çok oyalayıcı değil.
önce üst kısmını kare şeklinde örüyoruz.Benim içim kartopu -gonca idi.biraz kalın bir olması şapkayı diri tutuyor.2,5 numarada tığ kullandım.
kare için ilk önce yeteri kadar zincir çekip ilk sırada 35 trabzan yaptım.ve daha sonra http://nagice.blogspot.com/search?q=detay adresindeki DETAY başlığında da gösterdiğim şekilde ilmekleri alttan alarak ördüm.
kare bittikten sonra yandan başlıyarak hem direk hemde boşluklarından trabzan yaptım.ve yine yukarıdaki gibi örneği ile devam ettim.bittikten sonra arka kısımı toplayarak büzgü havasını verdim.çiçeklerini yapıp diktim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder