15 Ocak 2010 Cuma

DOMUZ GRİBİNDE KAFA KARIŞTIRICILAR!!!Lütfen yazıyımı sonuna kadar okuyun


Aslında bloğumda böyle bir yazı yazmayı hiç düşünmüyordum ve şuan da bloğuma başka yazı göndericektim fakat şimdi kararımı değiştirdim ve bu yazıyı yazıyorum.bu yazıyı yazmama beni itense farklı bloglarda okuduğum yazılar.öyle yazılar okudumki.....sonunda dayanamadım ve bu yazıyı yazdım. Bu yazım herşeye doğru yanlış ayırt etmeksizin herşeye muhalif olan ve herşeyde işini layıkıyla yapan ülke yöneticilerini eleştirenlere,özellikle de sağlık bakanımızı eleştirenlere:
zira herşeye muhalif olmak için eleştiri yapmak bazılarını çok komik duruma düşürüyor.

kimisi domuz gribi aşısı çok zararlı,bu ülke yönetimi bilinçli böyle bişey yapıyo,neden aşı alındı,aşı çok zararlı,bizler kobaymıyız,falan filan yazmış.kimiside domuz gribi aşısını halkımız neden yapmıyo,neden aşıdan kaçınılıyo,aşı olunmamasının nedeni sırf başbakan aşı olmicam dedi diye millet aşı yaptırmıyo,başbakan bu sorumluluğu nasıl alır v.s v.s.....hata kimiside daha ileriye gidip domuz gribinden kimse ölmüyo,hükümet yalan söylüyo,sırf halkı aşı yaptırmaya ikna etmek için ölümler var gibi gösteriliyo diyo...ya olurda bukadar saçmalık olmaz ya...Allah aşkına komplo teorileri üretmeyin.yalandan ölümler var deniliyomuşta,halkı kandırıyolarmış,kardeşim peki cenazelerde mi yalan ha cenazelerdemi.hani gözlerimizle cenazeleri görmesek belki dicez.

örnek bu yazı. el insaf be.sırf muhaliflik yapmak için bu kadarda uydurulmazki.maillerde dönen ve bloglarda olan şu aşşağıdaki
yazıdaki saçmalığa bakın.
(TÜRKİYE DE CİDDİ OLMAMASINA RAĞMEN CİDDİ GİBİ ÜLKEMİZE SOKULAN SÖZDE SANAL HASTALIK İLE HALKI KANDIRAN BU ÜLKE YÖNETİCİLERİ, HABERLERDE YAPILAN DOMUZ GRİBİ HABERLERİ İLE HALKI PSİKOLOJİK OLARAK BASKI ALTINA ALIP KENDİLERİNCE ALINACAK 43 MİLYON AŞININYANİ 1 MİLYAR DOLARLIK AŞININ BAHANESİNİ OLUŞTURDUKLARINI BİLİYORMUSUNUZ (
ya Allah aşkına domuz gribi virüsü yabancı ülkelerden gelen bir virüs.bu virüs bizim ülkemizde başlamadıki,meksikada başladı ve ordan ülkemize yayıldı.yani sebepsiz neden ülkemizin yöneticileri boşuna trilyon harcayıp da parayı yabancılara kaptırsın,yani mantık bunun neresinde.virüs bizim ülkede başlasa ve aşı da bizim ülkede bi firmada yapılsa tamam derim,belki çıkar ilişkisi ama böyle değil.yani mantık dışı.ve yazının ilk cümlesi grip ülkemizde tehlikeli değil deniyo,bunu yazan şahsiyet gripten 93 kişi öldü ülkemizde haberin varmı acaba.üstelik haberlerle halkı baskı ile aşıya zorluyorlar denmiş,a ülkeden bi haber şahsiyet:bakanlık halkı paniğe sürüklememek için hastalık ile ilgili bilgiyi haftada iki kere veriyo.(tabi bunu eleştirende var,niye hergün verilmiyo diye)yani bazı ard niyetlilere ne yapılsa yaranılmıyo...

o kadar değişik yazılar ki.yani iki tarafta bu ülke yöneticilerini suçluyo.bi taraf niye aşı aldın diyo,diğeri ise niye başbakan aşıyı teşvik etmiyo diyo.sizce ülke yöneticileri ne yapsın....adamlar domuz gribine dünyada en fazla önlemi alıyo,aşıyı getirtiyo,üstelik isteyen vurur diyo.ama birileri inatla biz kobaymıyız niye aşı vuralım diyo.biz kobaymıyız diyenlere :şuan tüm avrupa ülkereri aşı oluyo.sadece biz değil ve bizim aşılar ile avrupadakiler aynı.

peki sorarım böle düşünenlere:eğer bakanlık aşı getirtmeseydi ve önlem alınmasaydı o zaman fereyan etmezmiydiniz bunca insan ölüyo neden bir önlem alınmıyo diye...ben cevap verim hemde nasıl feryad figan ederdiniz.sağlık bakanını istifaya çağırırdınız hemde.ama aşı oluncada niye aşı var deniliyo.kardeşim kimseyi silah zoruyla aşı yaptırmıyolar.isteyen olur istemeyen olmaz bu kadar basit.

aşının yan etkileri deniliyo...peki sorarım size şimdiye kadar kullandığımız hangi ilacın yan etkisi yok ki.bitkisel olmayan tüm ilaçların yan etkisi vardır.en basiti bi aspirinin dahi yan etkisi var.hatta bebekliğimizden çocukluğumuza kadar yaptırdığımız tüm aşıların da yan etkisi var.ama sağladiği yarar bakımından küçükken tüm aşıları oluyoruz...

bu konu hakkında her önüne gelenin,bu işin ehli olmayanların ağzına geleni söylediği için bu duruma geldi.sağlık bakanıda aşı oldu ve sağlık konusunda uzman biri sağlık bakanımız.üstelik bazı kesimde domuz gribi aşısında domuz kanı var,bu haramdır diyo.ben sağlık bakanımıza sonuna kadar güveniyorum ki şimdiye kadar ki yaptığı icraaatler bunun kanıtı.sağlık hizmetini en dipten zirveye taşıdı.sağlık bakanımız sağlık alanında uzman hatta profesördür.yani aşının içeriğinin ne olduğunu,zararını,yan etkisini bu tv lerde çıkan ve car car konuşan,bu işten hiç anlamayan kişilerden daha iyi bildiği bir kesin.üstelik kendiside aşı oldu.

sırf Muhalefet bu domuz gribinden nasıl nemalanırız,ne yaparızda muhalefetlik yaparız diye bu işi karıştırdıkça karıştırdı ve bu aşı mevzusu bu duruma geldi.sağlık örgütü açıkladı ve diğer grip aşısı ile domuz gribi aşısının yan etkileri aynı dedi.bu aşı neden bu kadar büyütüldü anlam vermek zor.

hemşire kuzenim aşı yaptırdı,ama ben yaptırmicam,çünkü aşıya güvenmediğimden değil,ben hayatım boyunca hiç grip aşısı yaptırmadım ve hiç de ağır grip olmadım. vede ben normal ilaç dahi kullanmam.çünkü çok iyi besleniyorum.hatta ben normal ilaç dahi kullanmam.çok şükür bünyem kuvvetli ve de bitkisel çaylar çok tüketiyorum.bence bünyesi hassas olan ve yeterli beslenemiyen aşı olmasında fayda var.

benim sinirlendiğim konu ise sırf eleştirmek için eleştiri yapanlar.yani birileri çekinmese hapşursa bile bunu ülke yöneticilerinden bilecek.nerdeyse tüm ülke olarak yemekteyiz programına döndük....herkes herşeyi eleştiriyo.yok aşı niye getirtildi,yok niye aşıya teşvik yok...yok domuz gribi diye bişey yok...her kafadan bir ses...lütfen bu işi ehli kişilere,uzmanlara bırakalım ve dileyen aşı olsun dilemeyen olmasın.kişiye kalmış bi durum.AKSİ HALDE HERKESİN KAFASI ALLAK BULLAK OLDU...
Gümüşlerin Hobi Dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder