16 Ocak 2010 Cumartesi

Emo sozleri ve nickleri

ßana Şımarık Diyenin DiLini KoparırEline Veririm !.

yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…


^^ hérséЧ b0mb0q ... wé yiné kimsé y0q..!!

BirRr köçüçük çocukK vaRmıshHh aLTına sıCar sıCar ağLarmıshHh

ßugünlerde yeni hobim seni üzmek artık zorum alış


aşqq her daqqa qıwırırr .. <3

taßiri caiz değiLnumunem yoq sende kaLsın asLım..!!!

en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!

Lคภєtlเ.ђคtยภ [Kan DamLar Dokunduğun YerLerden..!]

darĸneѕѕ qυenCн...

×●×●×эѕяђaяħєйqűѕ змǿ×●×●×

HaYaT mOtRoCk HaDi KuDuRoCk


SeytaNa SöLicEm ArtIk $u TüyüNÜ bEnDeN AlSIN

;×___;mëin asKiim;___×;´¯`»WiLL dich niiiie verLiern× (seni asla kaybetmek istemiom)


Wenn du mich siehst sag masallah wenn du mich willst sag insallah. (Beni görünce masallah de beni istiosan insallah de.)

«**•»(¯`»S(¯`• ýcђ ωєýß мєýŋ ђєяż ġєђöяT ŋυя
ýђя•´¯)S«´¯)«•**»« (ben biliyorumki kalbim sadece sana ait)



heyy sennn !!yok yok öbürüü ! ıııı yok yok yanındaki !! UuFf sana diyorum bee

seni seni seni deliler gibi seviyorum

aAaAAaa BU HAYATMI mrb bende ... ?

!!! SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!

bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!

bir siqara izmaritinin üzürindeky kıpkırmızı ruj izi olMak isdiorm ısLak..canLıı...


ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$ !


ßisde böLe qüseLim ya kaßuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN .

UmRumdışı - Zıt (Y)

ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe xPP

aşqh bi toBa benseRR öNce teqmeİ basaRsIn soNRa peşİnden koşaRsIn keh keh (:


| *-*-* oRq4niqqq $hééKkééRR *-*-*- ||

Bhenım ne OLDuGuMu SorGuLAMa SeNİn ANNICanı SanMıoRuM..

ıl.lıl.lı.ıl.lıl.lı music is ℓife ıl.lıl.lı.ıl.lıl.lı

..:: AякαmDαn кσnuѕαnLαяın Hєpѕi AякαmDα TαкıLmαyα Dєvαm єtѕin..!! ::..


Ya$amaK Mı? --> ßo$wééR!!
a$k Né My? --> ßüYük ßiR yaLan!!
MutsuzLuk Mu? --> i$té o ßnm DünyaM..

SeNi K A L B I M E GöMdÜm Ve SeN Ö L D Ü N ! ! !


Bana Bir Evet'de Dünyanın Bütün Jelibonları Senin Olsun


Hér ZamaN ßénim Gibi Mütéwazi oLun.. ßén MüKémméLLiğimi Buna BorçLuyum..=)

×x| ηє кα∂αяιηι SUSTUK кσηυѕтυкℓαяιмιzιη |x×

ßeni Vurun ßu Aşk'a ßir ( . ) Koyun !

$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .

KayBoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?

FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?

| rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|

heRşey öyLe çabuq oLduqi sanqi yaşaDığıM haYat bNm diiL !...



qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...

hade qeL ßir oyun oynayaLım ? SeN ßNm hayLLeRimLe ßeN seNiN hayatınLa !. . vaRmısıN ?. .

TaM Her$eY GsL OLuYo DerqeNnN...Y.o.K Yaa Ya$aMaK isTemioRum BeNnN...!!!!...

ßeyinLerde iLtihapLaşmış intihar düşüncesi..!!!!

oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .

yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..

umudumda kaL umRumda oL !..

||Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder