15 Ocak 2010 Cuma

Enzoani & Blue by Enzoani

Enzoani ve Blue by Enzoani, özellikle Runway Showları ve Amerikan dergilerindeki boy boy fotoğrafları ile benim beğendiğim gelinlikler arasında yer alır.

Geçen gün Figen Bağzıbağlı'nın önünden geçerken aa bir de baktım Enzoani ve Blue by Enzoani (bunlardan ayrı, birazcık daha pahalı Enzoani Couture gelinlikler vardır) mağazanın vitrininde kocaman yazıyor.

Eh benden önce davranacak bir gelin adayı yoksa, ben bu hafta sonu bir gidip kolaçan edeyim diyorum. Bakalım hangi modelleri getirmişler ve de en önemlisi ne etiket koymuşlar... Emily bana bir hoş geldi. Bakınız hemen yukarıdaki resim... Fransız dantelleriymiş....

Bizi yorumlarından mahrum bırakmayan Daisy'e de kendi ismiyle anılan Daisy modelini ithaf ediyorum... :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder