15 Ocak 2010 Cuma

ESKİYİ DEĞERLEDİRME ETKİNLİĞİ

Dün sevgili Edirneli blogcu arkadaşım DNAHARİKASI'ndaydım.çok güzel bir gün geçirdik.SELVİ ve GÜNNUR kaçırdılar valla.İnşallah en yakın zamanda tekrar hep birlikte buluşuruz.Çok güzel mamalar yapmıştı.sitesinde yayına başlamış hatta.oradan bakıp iç çekebilirsiniz :)kahvedir çaydır derken zaman nasıl geçti anlamadık.

sevgili MÜRELCE'nin evsahibi olduğu eskiyi değerlendirme etkinliği için yaptıklarım.

Cuma pazarına gittiğimde aldığım markalı defolu t-shirtüm.Öyle çok oluyorki pazarda.1ytl ye aldım.defo dediysek delik deşik değil.defosu yakanın fazla oyulmuş olması.Bende pul ve boncuklarla bu şekilde toparladım.Hatta pembesini ferdaalmış onunkinide böyle toparladım.

Eski kaçık çorapları kesip halka halka içinden geçirip bir bi şey yaparım düşüncesiyle dolaba koymuşum.

yazlık kışlık değişimi sırasında metal askıların bazılarının oksitlendiğini görünce eşim atalım diye çıkardı.ama ben metal askıları seviyorum.diğer plastiklere azcık fazla bi şey assan yamuluyo iz yapıyor pantolonlarda.Neyse bende çoraptan yaptığım yumağımı tığ yardımı ile askılara ördüm.her yönden eskiyi değerlendirme oldu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder