16 Ocak 2010 Cumartesi

EV ÇALIŞMALARIMIZ

buda safinazmış.En çok buna güldüm.Ya bu çocukların düşüncelerine akıl ermiyor..
Bu öylesine bi resimmiş.canı istemiş yapmış
yılbaşında noel baba olması biraz etkiledi bizimkini.noel baba çizip duruyor hep.Tabi kendi gözüyle.geyikten hediye vermek için atlamış bu noel baba.yıldızların içinden aşağı iniyormuş.hikayesi bu...
Çorlu'daki Arkadaşı Kerem için yaptığı doğum günü resmi.kahramanlar süpermen-batman ve örümcek adam.birde başta pastası.8 yaşına girecek diye 8 yapmış pastasına
Geçen kış bir sürü yapmıştık bunlardan.geçende aklına gelmiş Oytun'un yine yaptık.kinder tüplerinden kelebek ve çim adam.tamamı oytuna ait.eskiden ben çizer keserdim.o boyadı.ben yapıcam deyince bıraktım.ve kelebeği çizip boyaması beni şaşırttı.büyümüşüz galiba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder