16 Ocak 2010 Cumartesi

FİRKETE ATKI

Bi süredir çok bi şey ekliyemedim yoğunluğumdan.ama boşta durmadım inanın ki.ama ekliyecek zamanda olmadı.Yavaş yavaş ekliyeceğim sizlere.
Okul beni biraz oyalıyor.Pazartesileri öğlene kadar AÇEV'in düzenlediği anne çocuk eğitim seminerine katılıyorum.Derken okul işleri oluyor.Haftada 1 sabahta velilerle kahve günümüz var.Yani ful doloyum.Bu günde canım komşum nilgün'ün Zekeriya sofrası vardı.İlk defa böyle bi duada bulundum.Değişikti.Hele yaptığı yiyecekler çok güzeldi.Pilim olmadığı için size ekliyemedim.Yarın akşam inşallah..


Angora ip ile yaptım.diğer pembe şaldan kalan ipi bu şekilde değerlendirdim.ama yapıcak yada yaptıracak arkadaşlara tavsiyem bu firkete etole angora ip çok yakışıyor.Diğer ipler olmazmı demeyin.Tabi oluyor.Özellikle penye ipler çok nefis oluyor.Yeşilli etol'ü görmüşsünüzdür.Oda penye ipten.Şimdi bir tanede yolda.Oda nefti Yeşil.Hediye olacak.Çekmeye unutmuşum.uoksa bitirdim ama..

Firkete işi detayları için
TIKLAYINIZ

HÜNERLİELLER güncellendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder