15 Ocak 2010 Cuma

GİTTİK ...GELDİK...

Eşimin yeğeni Ömer!in sünneti nedeniyle kısa bir İstanbul turu yaptık geldik.Kürkçü dükkanına dönünce işlerde beni bekliyor tabi..

Bu güzellikler canım Berrin 'in hediye.Gerçekten her görüşmemizde çok mahçup ediyor beni.Daha kıyıp kullanamadım.Bu gün komşum Nilgün'le konuştuk hatta bana geldiğinde birlikte içeceğiz artık.EE nede olsa bebeğimiz var dimi özenir şimdi o bu güzelliğe..
İstanbul'da geçirdiğim en güzel saatlerdi diyebilirim.Kısa oldu ama tadı tamağımızda kaldı desem yeridir.Tabi ben biraz başını şişirmiş olsamda..
Bebişlerimiz yolda.Kasım'da kızımız,Aralık'ta oğlumuz geliyor.hep birlikte heycanla bekliyoruz.Tabi teyzoş olarak boş boş beklemek olmuyor dimi.Battaniyeleri örmek lazım.İşte sondurum resimleri.Beni izlemeye devam edin.


Etol olarak örüldü bu parça.6 numaralı şiş ile 60 ilmek başladım.Ve ucunuda püskül değil de böyle uydurdum.Fular yapılan iplerden.güvez üzeri simli..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder