16 Ocak 2010 Cumartesi

Göze Yumruk Yemiş Etkisi: ColorOn

Beni heyecanlandıran ürünlerden Coloron, kağıt farı göze bastırmakla, göz makyajı vaad ediyordu. Hiç bir masraftan kaçınmayıp sırf denemek amacıyla satın aldım 5'li paket ürünü Türkiye'deki Sephora'dan.
Geçtiğimiz günlerde özel bir partiye katılacakken birini açtım denedim. Sonuç tamamıyla bir fiyasko.

Toz farın kağıt üstüne yapışmış verisyonu göze sürülünce kalınca kremimsi bir katman oldu. 2 göze eşit yapıştırmak neredeyse imkansız. Ürünün dokusunu ve ağırlığını, rengini ve tarzını beğenmeyince gözümden sökmek ise dakikalarımı aldı. Kızaran gözlerime normal makyajın oturması ise daha fazla vaktimi.

Neticede paranıza yazık. Elimde kullanılmamış-kullanılmayacak bir sürü ürün kaldı. İsteyene gönderirdim ama postane aramak çöpe atmaktan daha zor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder