16 Ocak 2010 Cumartesi

Grandmother BAGS

Öncelikle dost olmayı bilen herkesin DOSTLUK GÜNÜ'nü kutluyorum.
Bu gün Oytun Paşa'm yılbaşı gösterisi için NOEL BABA seçilmiş .Bir mutlu bir mutlu anlatamam.HOOO HOOO HOOO...deyip geziyor evin içinde..Çocukluk işte ne güzel...
Önümüzdeki hafta olacak gösterileri ve yarın bizler çalışmaya başlıyacağız..
DERYA GİBİ pazartesinden itibaren SHOWTV'de olacakmış.Hadi bakalım hayırlısı..


İsmi biraz size değişik geldi eminim ama.böyle demek istedim.aslında Şükriye Sultan çantası'da diyebilirim..
Bu çanta tamamen atık değerlendirme denebilir.
Allah rahmet eylesin babaanneciğimin hırkasıydı bu.Kendisi örmüştü.Çok güzel örersi.Ben de zaten 5 yaşındayken elime tutuşturduğu şişler sayesinde öğrendim elişini.
Neyse kimselere vermeye kıyamadım ve çanta yaptım kendime..
Bu hırkanın sırt kısmı.Diğer parçalarından ayırdıktan sonra Kullanmadığım hamilelik elbisemin eteğinide astar olarak kestim ve diktim içine.Sonra yanlardan sıkı sıkı diktim.Sapları uzun bi süre önce tahtakaleden almıştım.İki tarafada sapları geçirince işte hazır bizim çantamız...
Üzerinin süslemesini değiştirmeyi düşünüyorum.o zaman yine paylaşırım sizlerle
HÜNERLİELLER güncellendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder