25 Ocak 2010 Pazartesi

gümüş renkli dantelli boncuk süslemeli havlu

kuzenim Işılay ın bir arkadaşının gönderdiği havlu danteli resimleri elime ulaştı.başlık konusunda kararsız kaldım kolay mı yazsam ağır mı diye.dantelden anlamam.ama sık iğne varsa işin içinde ben kolay derim bu işi bilenler zor der:) bana kolay görünüyor da..varın siz karar verin ağır mı hafif mi olduğuna.resimler acele çekilmiş bir de gün ışığında çekillmeyince karanlık gibi duruyor.elimden geldiğince aydınlatmaya çalıştım.
resimlerin üstüne tıklayıp daha yakından bakabilirsiniz.
ben gümüş rengi çok severim.ama lila,mor ya da başka renklerle de güzel olur herhalde..
havlu çok şık olmuş..
yapanların emeğine sağlık..
Işılay a ve arkadaşına da teşekkürler..

**bunları yapan hanım kızına çeyizlik yapmış.diğer yayınlayacağım örnekler de çok güzel.ama isteyen olursa satıyormuş.yayınlayacağım bir diğer iki havlu var benim çok beğendiğim ben onlardan sipariş verdim..

eee ne demişler kız beşiğe çeyiz sandığa:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder