15 Ocak 2010 Cuma

GÜMÜŞLERİN HOBİ DÜNYASI 1 YAŞINDA


Bugün itibarıyla bloğum 1 yaşında oldu.bloğumu ilk açtığım gün aklıma geldi de ne heyecanlanmıştım.çok güzel bir duyguydu.ilk bloğumu açtığımda şablon meselesi en çok uğraştırmıştı beni.ben sitelerde şablon araştırıp,yapmaya çalışıp bir türlü yapamıyordum.meğer herşeyi doğru yapıyormuşumda sadece yabancı sitelerden indirmem gerekiyormuş.çünkü benim şablon bulduğum sitelerdeki şablon linkleri zamanla geçersiz olduğundan,tabiriyle linkler öldüğünden benim yüklediğim şablonlar olmuyormuş.şuandaki hala kullandığım şablonu sevgili Hobi Mekanı bloğuma yüklemişti ve şablon linklerinin zamanla geçersiz olduğunu söylemişti ve şuanki kullandığım şablonu da kendisi kullanıyordu ve ben beğenince benim bloğuma yükledi bu şablonu.yardım istediğimde sağolsun,hemen yardım etti.okadar hoşuma gitmişti ki bu davranışı,çok sağolsun.ve ben hala bu şablonu kullanıyorum,çünkü çok hoşuma gidiyor ve vazgeçemiyorum. zamanla blogla uğraşınca birçok şey öğrendim,html ler,kodlar filan.insan araştırıp,öğreniyor.

Bloğumu açmadan önce bloglarını çok severek takip etttiğim blogcularla şimdi mailleşmek ve onları biraz daha tanımak çok güzel birşey.Şimdi diyorumki iyi ki açmışım bloğumu ve inşallah çok uzun soluklu olur bloğum.

(Resim=indiaflowerdeliveries.com sitesinden alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder