16 Ocak 2010 Cumartesi

HERKESE SAĞLIKLI GÜNLER

arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.Bende öncelikle hepinize sağlıklı günler diliyorum.Ay ne zor şu hastalık.Zaten hasta olduğumuzda ancak anlıyoruz sağlığımızın kıymetini.Ben çok sıkta hasta olmam ama olduğumda da böyle çok kötü oluyorum işte.
inanın şu an zor yazıyorum.çok hasta hissediyorum kendimi.
Oytun atlattı.benimki boğaz iltihabıymış.vücuda inmeye başlamış.1000mg. antibiyotik.yanında daha 3 tane hap.ama vücudumun her yerime bi şeyler batıyor.
deryalı dergisini alamadım henüz.bizim burada yoktu.dünde hiç aklıma gelmedi kendi halimden doğrusu.bu arada bende aliye'yi hiç seğretmiyorum ama bir modadır gidiyor ya aliye şalı.benimkide onun gibi dönüşlü olduğu için saçaklı aliye dedim.aslında bi tanede sakallı ipten yaptım ama onu çekmeyi unutmuşum.onuda koşum kumruya anneler günü için hediye ettim.çok zevkli örülüyor.ama bir süre iş beklemeyim artık benden..
En yakın zamanda iyileşip buralardayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder