16 Ocak 2010 Cumartesi

HURİYE&NURİYE&DÜRİYE

HURIYE-DURIYE-NURIYE
Huriye, Nuriye ve Düriye 75-80 yaslarinda, çok eski üç arkadastir.
Birgün Huriye Nuriye'ye telefon eder ve Düriye'ye gitmeye karar verirler ve giderler. Biraz muhabbetten sonra Düriye kahve yapar ve içerler.Biraz sonra Düriye yine :"Ay kusura bakmayin unuttum, birer kahve yapayim da içelim" der. Huriye >ve Nuriye birsey demezler ve içerler. >Aradan biraz zaman geçer. Düriye yine :>"Size bir kahve bile yapmadim hemen yapayimda içelim" der ve yapar>getirir.>Bizimkilerde yine itiraz yok. >Aksama dogru Huriye ve Nuriye kalkarlar, yola düserler. >Yolda bastonlari ile yavas yavas yürürken aralarinda su konusma geçer;>Huriye : "Kiz Nuriye, gördün mü Düriye'yi..!!! Ne kadar pinti olmus. >Bize>bir kahve bile ikram etmedi">Nuriye : "Kiizzz Düriye'yi ne zaman gördün?"

Dün akşam gülçin'e bu fıkrayı göndermiştim.Denkte geldi muhabbete.espiri oldu artık.Ama bizim düriye bize kahve yapmayı filan unutmadı.Hatta çaylar,kekeler,börekler...sağolsun hazırlanmış kızcağız.Arda'cıkla beraber..Çok tatlı yumurcak.annesi çok yaramaz diyo ama.olur bu yaşlarda dimi ama..

Resmişle günnur pc başında.arşivden resimlere bakarken..
Resmiş firkete ile çalışırken.
Ben olurumda iş olmaz mı.Kızlara firkete öğrettim.bu arada.Resmiş ve Günnur'un komşusu Sibel.
Sibel'inde çok güzel takıları var.Ve hatta şu an çok güzel atkı şapka örüyor.Bir gün öğrenmeye gidicem.yada onlar gelince öğrenirim artık..
Ve gerçekten Günnur'cuğumla tanıştığım için çok sevindim.Çok iyi bir artkadaş dost kazandığımı düşünüyorum.Hatta artık iki günde bir uğrayacağım dimi canım:)
Diliyorum ki çok güzel zamanlar geçirir güzel şeyler yaparız hep birlikte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder