16 Ocak 2010 Cumartesi

İNTİKO'NUN CEVABI...

Az önce aşağıdaki mail İntiko'dan gelmiş.Ne diyim o kadar itiraza yazdığım maillere hatta sizlerin yazdığı maillere gelen otomatik bir cevap.Yinede ben madur olan tüm dostlarım adınada yanımızda olduğunuz için tüm site ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.
Aslında ilan sahibinin de bir açıklamasını beklerdim doğrusu .çünkü kendisinede bir çok mail attım.
Her neyse umarım bir daha bu tip tatsız olaylar hiçbirimizin başına gelmez.Ama şöyle bir şey sezinledim sanalda olsa Birimiz hepimiz hepimiz birimiz için zincir olduk ya.bu çok çok farklı bir duyguydu..
---------------------------------------------------------------------------------------------
Sayin Bay/Bayan,

Soz konusu ilanlar siteden silinmistir.

Bilgilerinize arz eder hayirli gunler dileriz. Saygilarimizla,

Özlem
Intoko Müsteri Hizmetleri
www.intoko.com.tr
Türkiye'nin pazaryeri
---------------------------------------------------------------------------------------
gördüğüm kadarıyla ilan veren fatma yaldızın bir çok ilanı kalkmış.sanırım bombardımana tuttuklarımız.ama kalanlar içindede tanıdık resimler var.hatta çocuk pançosu başlığı altında ayşenceğizin pançosu kalkmamış.ben yazdım.sizlerde takip edip yazarsanız sanırım iyice temizlemiş olacağız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder