16 Ocak 2010 Cumartesi

İSİM VEYA LAKABINIZ:Nagihan,Nagice
DOĞUM YERİNİZ:Gümüşhane
HOBİLERİNİZ:örgü
EN DEĞERLİ 3 ŞEYİNİZ:Sağlığım,ailem ve vatanım
OMAZSA OLMAZ DEDİĞİNİZ ŞEY:Oğlum
İDEALİNİZ:Oğlumu haayırlı bir evlat olarak yetiştirebilmek.
ETKİLENDİĞİNİZ BİR KİTAP:Üstün dökmen-küçük şeyler
EN YAKIN 3 BLOGCU ARKADAŞINIZ:aslında hepsini çok yakın hissediyorum.şimdi isim vermek olmaz.hepsi iyiki var iyiki tanıştım.ama gönlümün önceliklileri tabi var.onlarda kendilerini biliyorlar zaten..
UNUTAMADIĞINIZ BİR ANI:Üniversite yıllarım
BURCUNUZ:Oğlak
İLGİLENDİĞİNİZ BİR SPOR DALI VEYA TUTTUĞUNUZ TAKIM:Eski den basketçiydim ama çok eskiden...:) şimdi XL olunca olmuyor tabi.FENERBAHÇE
İDEAL BİR KADIN NASIL OLMALI:Aydın ,kendine güvenen
İDEAL BİR ERKEK NASIL OLMALI:saygılı,kendine güvene ,aydın
TEKNOLOJİNİN GELİŞMESİ OLUMLU MU,OLUMSUZ MU?tabiki olumlu
.İCAT EDİLMESEYDİ BİLMİYORUM DEDİĞİNİZ ŞEY:Çamaşır makinesi,bulaşık makinesi,ütü
İNSANLARIN GÖZLERİNE Mİ SÖZLERİNE Mİ İNANMALI?Her ikisinede
.HAYATTAKİ SEVİNÇ KAYNAĞINIZ:Oğlum
.HAYATTAKİ EN BÜYÜK KORKUNUZ:Valla hiç bi şey aklıma gelmiyor ama ben köpekten çok korkarım
.MANTIK MI YOKSA AŞK EVLİLİĞİ Mİ?aşk evliliği.
EN SEVDİĞİNİZ YEMEK:Bütün sebze yemekleri
BLOG SAHİBİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ:Bu soruyu anlıyamadım valla..
ŞİMDİKİ AKLIM OLSAYDI:daha iyi bir okulda okuyup eğitimimi daha iyi yrlere götürmek..

Beni sevgili http://elifhobi.blogspot.com/ sobelemişti.Bende elimden geldiğince cevavaplamaya çalıştım.Eğer cevaplamak isterse ben DİDEMS'i sobeliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder