16 Ocak 2010 Cumartesi

Kozmetiğin Eco'su- Hodri Kozmetik

Deliye hergün bayram gibi ilan edilmesi gereken dünya gününü geçen gün dünyaya pek çaktırmadan kutladığımız için moda ve güzellik siteleri organik ürünlere yüklendiler bu hafta. Hazır organik piyasası acayip bir şekilde ivme kazanmışken, kılık kıyafete de yansımaya başlayan örnekler özellikle kozmetikte coşmuş durumda. Türk polisi yakalar şeklinde ABD Vogue da saç, baş, cilt, makyaj ürünlerinin organiklerini kıstırmış.

REN, Weleda, Stella McCartney, Hamadi, Rich-Hippie, Josie Maran, Pureology, Dr. Hauschka isimli bir sürü tanıdık tanımadık(çoğu hiç duymadık bile) marka bu işe paralarını vermişler. Bizden de aynı şeyi talep ediyorlar tabii.

Ben sitede bahsedilen 50 tane markadan bir tek REN'i denemiştim. Üstelik tanıtılan ürün değildi ama 5-6 farklı hayal kutusuydu onlar. Çok memnun kalmamıştım. Ancak cilt işte. Birine yarayan diğerine iyi gelmeyebiliyor. Bu işi anlamanın yolu denemekten geçiyorsa buna da ömür ve para ve denek cilt vefa etmiyor. Cilt doktorlarında da genelde 3-5 marka var. Biraz egzantrik bir markayı sorduğunuzda tanımıyor. O yüzden neye tutunuyorsak sıkı sıkı sarılıyoruz.

Ancak "Ben şunun şusunu kullandım ve önüme gelene tavsiye ediyorum" diyorsanız (organik olmasına gerek yok), işte önünüze geldik. Memnuniyetten sizi ihya eden ürünleri yorumlayın sevincimiz ve paramız artarak çoğalsın.
Modatrendenin Kozmetik Bankası (yüksek faizli, sıkı ciltli, yaşlandırmaz)

Not: Hatta ilk yorumu da ben bir arkadaşım yerine bırakıyorum. İlk defa Modatrendenin ekranlarında kendin pişir kendi ye durumu oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder