23 Ocak 2010 Cumartesi

kırkyama nam-ı diğer patcworkten küçük yastık


işe yarar ele göze dokunur :) ilk kırkyama nam-ı diğer patcwork yastığım huzurlarınızda:) kumaşları dikmekten ziyade kesmeye bayılan ben canımın sıkıldığı (aslında yapacak işler çoookkk) bir öğleden sonra bir çanta dikmeye niyetlendim..dikiş tecrübem var ama uzun zaman oldu makina başına oturmayalı.epey bir düzgün ** dikmeyi unutmuşum. elektrikli olan makinem bozulduğundan illa da dikeceğim diye inat ettiğimden:) eski usul ayaklı makinede dikişimi tamamladım.çanta yapacağım derken işte sonuçta da bu yastık çıktı ortaya.eski zaman yastıkları varya şimdiki adıyla sosis yastık:) işte onlardan oldu.
yama işlerinde tecrübem olmadığından da yapa boza biraz olsun öğrendim.mesela parçaları birleştirirken önce 3-4 tanesini yanyana dikmeyi bir dikdörtgen oluşturmayı sonrasında onları birleştirmeyi teker teker birleştirmekten kolay olduğunu öğrendim..
bilenlere komik gelir ama hepimizin bir acemi olduğu konu var değil mi?:)
neyse sonuçta oluşan dikdötgenimsi şeyin içini eski ** kullanılmayan yastıklardan aşırdığım yünle doldurdum..
sonuç: iki buçuk yaşındaki yeğenimin bayıldığı annemin de ilk gördüğünde bebek sever gibi *:)) bir tepkiyle beğenisini dile getirdiği bir yastık oldu..
parçaları gelişigüzel dizdim.benim öyle pek uydurma yeteneğim yoktur özellikle renk uyumlarında -mutfakta bişeyler yaparken hariç tabi-.o yüzden karmançorman renkler oldu..
birbirine yakın renklerle diken yetenekli bayanlara hayranım..:)

sonuç mu?

biraz sabır işi de olsa parçaları teker teker birleştirmek ben bu işi sevdim..savulunnn kumaşlar:) ben geliyorummm:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder